מתי עלינו להחליף את דלתות רפפה ?

דלת רפפה או חלון רפפה משמש כשער לסגירה וכיסוי של ארונות חשמל. הם שומרים על ארונות החשמל מפני פגיעה ונזקים וימנעו גישה וכניסתם של גורמים בלתי מורשים.

כאשר אתם שוקלים לרכוש או להחליף את דלת הרפפה שברשותכם, סביר להניח שבעקבות בלאי או עיצוב חדש שתרצו במקום בו אתם מחליפים, קראו את המאמר הבא שיעזור לכם להבין מה חשוב לבדוק לפני שמחליפים וכמה טיפים שיעזרו לכם לחסוך עלויות!

חלונות רפפה \ תריס רפפה

תריס רפפה הינו תריס העשוי מרצועות פח פלדה, הבנוי בזוויות מיוחדות המאפשרת שחרור עשן. נקרא גם "דלתות שחרור עשן". חלונות רפפה יכולים להיות עשויים ממסגרת מתכתית או עץ, ובהם יתרונות פונקציונליים בכך שניתן לפתוחם למדי בכדי לספק אווירור ולתת לאור לחדור.

מעוניינים להתקין דלת רפפה?
פנו אלינו ונשמח לסייע לכם!

מתי עלינו להתקין רפפות ממתכת 

כאשר רוצים לדאוג לאוורור של חללים סגורים, ולוודא שלא מצטברים בהם חום, רטיבות, עשן או כל דבר אחר אשר יכול לגרום נזק לטווח הארוך כתוצאה מההצטברות הגבוהה של החומרים המסוכנים. 

בנוסף, כאשר רוצים לספק פתח אוויר וחדירת אור כמו בחדרי חשמל, חדרי אשפה, חדרי מים או גז, חללי בקרה גדולים אשר קיימים בבניינים, אנו נבצע התקנה של רפפות. לכן, לפני שתזמינו התקנה של דלתות אטומות או חלונות על פתחי הבנין, עליכם לוודא אילו חללים חובה לאוורר באופן קבוע ולאורך זמן.

תריס רפפה בחניונים ומבני תעשייה גדולים

 גם בחללים הנבנים כשחלקם מתחת לפני האדמה והם בגובה הכביש, כמו חניונים, מומלץ להתקין רפפות שיסננו את האוויר הנכנס לחלל וינקו ממנו את אדי הדלק, העשן והלכלוך המגיעים מהרחוב. במבני תעשיה הדורשים וויסות של חום, אוורור של אבק, עשן או ריח הרפפות הינן פתרון מצוין.

כל הרפפות מגיעות במגוון רחב של גדלים, ומותאמות לצרכיו של קבלן, חברה, תאגיד או לקוח פרטי הנזקק להן. בנוסף, בשל מיקומן החיצוני, הרפפות מיוצרות מחומרים איכותיים במיוחד שיקנו להן עמידות לאורך זמן מפני קורוזיה, רטיבות ונזקי מזג האוויר.

דלתות רפפה