החלפת ארונות חשמל מעץ למתכת

מדוע עלינו להחליף ארונות חשמל מעץ למתכת?

כאשר עליכם לבצע החלפת ארונות חשמל מעץ למתכת, קרוב לוודאי שמדובר בעניין של אסתטיקה וגם לבטיחות. ארונות חשמל מפח או מתכת הינם נפוצים כיום, כיוון שהם עמידים יותר, בטיחותיים יותר וגם נראים טוב יותר. אז מה היתרונות של החלפת ארון עץ למתכת? למה הנושא הוא חשוב כל כך? הכל במאמר הבא.

מחיר

לרוב, עלות של ארונות מעץ גבוהה יותר מארונות פח ומתכת, כיוון שאת ארונות העץ יש להתאים בעיצוב אישי שמתאים לגדלים שבבניין שלכם. בשל כך, רוב האנשים עברו לארונות מתכת והבינו שהתחלופה ואחזקה לאורך השנים אינה מצריכה פעולות מיוחדות או תחזוקה מיוחדת ולכן קל יותר להתנהל כאשר ברשותנו ארונות מתכת. בנוסף, ארונות מתכת הינם עמידים יותר לאורך שנים ובכך נחסכים עלויות רבות.

אסתטיקה

לרוב, ארונות מתכת הינם מתאימים יותר לחדרי מדרגות בשל היוקרה שהם משדרים. ארונות אשר עשויים מעץ יתקלפו מהר יותר, יתפוררו או ישברו ויראו אסתטית פחות יפה מאשר ארונות מתכת בחדר מדרגות. להבדיל מארונות פח, יש לתחזק ארונות עץ לאורך השנים. ארונות מתכת הינם עמידים פי כמה וכמה וישמרו לאורך השנים ללא תחזוקה כלל. בנוסף, ארונות מתכת משדרים עיצוב חדשני ומעניקים בבניין מראה מעוצב וחדש.

תקנים

במצב בו מחליפים את ארונות העץ לטובת ארונות חשמל ממתכת, יש לוודא כי המוצר הוא איכותי ממתכת איכותית והחשוב מכל – שכל ההחלפה מתבצעת בהתאם לתקנים הנדרשים, לרבות דרישות של מכבי אש ושל חברת חשמל. יש לוודא עוד בשלב התכנון והייצור, שמיקום הארון ודרכי הגישה אליו נגישים וכי ההתקנה מתבצעת באופן תקין.

עמידות

כאשר מתקינים ארונות מתכת, תנאי הייצור והתהליך מתבצע בצורה מבוקרת יותר מהתקנת ארונות עץ. דלתות עץ מתרחבות כאשר יש שינויים קיצוניים במזג האוויר, מה שמשפיע על העיצוב עצמו ויכול לגרום לנזקים או תקלות. תהליך הצביעה, החומרים האיכותים הופכים ארונות מתכת ליציבים ועמידים לאורך שנים מנזקי מזג אוויר, מחדירת נוזלים וכדומה. 

מעוניינים להתקין ארונות מתכת? פנו אלינו ונשמח לסייע לכם!